12. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Toomas Leito: Suvi on läbi, firmad tulevad taas arvestatavate reklaamikampaaniatega turule

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti reklaamiturul toimuvast

36. ärinädal (6. - 11. september 2010)

Võrreldes 2009. aasta 36. ärinädalaga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 3%. Suvi on läbi, firmad tulevad taas arvestatavate reklaamikampaaniatega turule. Elumärke näitab autoreklaam. Ordi, Tank ja teised on tagasi. Lehtede vahel on ohtrasti reklaamilisasid. Äripäeva B2B reklaam ületab märgatavalt mullust taset.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700