Toomas Leito: Suvi on läbi, firmad tulevad taas arvestatavate reklaamikampaaniatega turule

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti reklaamiturul toimuvast

36. ärinädal (6. - 11. september 2010)

Võrreldes 2009. aasta 36. ärinädalaga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 3%. Suvi on läbi, firmad tulevad taas arvestatavate reklaamikampaaniatega turule. Elumärke näitab autoreklaam. Ordi, Tank ja teised on tagasi. Lehtede vahel on ohtrasti reklaamilisasid. Äripäeva B2B reklaam ületab märgatavalt mullust taset.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018