Briti meediatööstus: kõik eksperimenteerivad, edu valemit veel leitud pole

KPMG korraldatud uuring näitab, et 81% briti tarbijatest ei ole valmis veebis uudiste lugemise eest raha maksma. Seda trendi näib kinnitavat ka Briti juhtiva ajalehe Times juhtum – alates juulist tasuliseks muutunud Times Online’i lugejate arv on langenud 2,8 miljonilt 1,6 miljoni lugejani. Times’i omanikfirma, Rupert Murdochile kuuluv News International aga plaanib vaatamata Times’i tulemustele tasuliseks muuta ka mitme teise endale kuuluva väljaande veebis lugemise.

"Meediatööstus on muutunud katselaboriks, kus üritatakse leida äriliselt edukat retsepti," kirjeldab online-meedias toimuvat Hando Sinisalu Best Marketingist (fotol). Loe täispikka artiklit

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI
PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018