Mike Berry räägib Best Internetil, et paljud ülipopulaarsed viraalkampaaniad tegelikult äriedu ei suurenda

Briti digitaalturunduse konsultant Mike Berry esitleb 17. septembril Best Internetil uusimaid internetiturunduse teemalisi uuringuid ja raporteid:

- Burger Kingi "Whopper Sacrifice" - viimase aja üks enim laineid läänud Facebooki kampaania ei olnudki äriliselt eriti edukas. Mike näitab, et ka paljud teised ülipopulaarsed viraalkampaaniad tegelikult äriedu ei suurenda;

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018