Toomas Leito: arvestataval määral teevad ajalehtedes reklaami ikka ühed ja samad firmad

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti ajalehereklaami turul toimuvast

33. ärinädal (16.-21. august 2010)

Võrreldes 2009. aasta 33. ärinädalaga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 19 külge ehk 14%. Vaatamata sellele, et pühade tõttu oli üks ilmumise päev vähem kui mullu, oli ikkagi nigel reklaaminädal. Eelmisel aastal langes püha 34. ärinädalasse, kuid reklaami oli 33. ja 34. ärinädalatel enam-vähem võrdselt. Uusi firmasid reklaamikampaaniatega ei

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018