Toomas Leito: arvestataval määral teevad ajalehtedes reklaami ikka ühed ja samad firmad

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti ajalehereklaami turul toimuvast

33. ärinädal (16.-21. august 2010)

Võrreldes 2009. aasta 33. ärinädalaga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 19 külge ehk 14%. Vaatamata sellele, et pühade tõttu oli üks ilmumise päev vähem kui mullu, oli ikkagi nigel reklaaminädal. Eelmisel aastal langes püha 34. ärinädalasse, kuid reklaami oli 33. ja 34. ärinädalatel enam-vähem võrdselt. Uusi firmasid reklaamikampaaniatega ei

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018