5. august 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Henri Jääger rapsiõli skandaalsest reklaamist: ''Kätt südamele pannes võin öelda, et me ei sisestanud kostüümiotsinguil internetiotsingusse täheühendit KKK.''

Rapsiõli reklaam 2010Klient: ToiduliitAgentuur: Kontuur Leo BurnettKuna Toiduliidu rapsiõli reklaam põleb meedias heleda leegiga, siis palus Best Marketing asjaosalistel kampaania tausta ja eesmärke selgitada ning reklaamispetsialistidel arvamust avaldada. Best Marketing uuris, mida arvavad rapsiõli skandaalsest reklaamist, mis tele-ekraanidele ei jõudnudki, Eesti juhtivate reklaamiagentuuride esindajad:Joel Volkov, reklaamiagentuuri Der Tank juht:"Kui ma vaatan toiduliidu kampaaniaid laiemalt, siis reklaami mõttes on tegemist katastroofiga. Mind hämmastab see, et turunduslikult küllaltki arenenud liikmeskonnaga keskorganisatsioon ei suuda kaasata spetsialisti tasemel partnereid, et luua midagi püsivat ja sisukat. Sellest on kahju.

Ja rahast on ka kahju - mis siis, et see tuleb Euroopa maksumaksja taskust reeglina. Mingis mõttes peegeldab see meie ühiskonda laiemalt - eraldiseisvalt justkui normaalsed tegelased moodustavad kohati rühmana ühe kahtlase väärtusega massi. Sirje Potisepast pean ma väga lugu, kuid kindel on, et reklaamiasjanduses ta väga selget nägemust ei oma. Äkki mõni hea Liidu liige oleks nõus juhatust aitama?

Kui taotlus oli skandaaliga tähelepanu püüda, siis rapsiõlile see kasu ei too. Öeldakse, et toiduga ei mängita - selles kontekstis sai see ütlus uue tähenduse. Mulle meeldivad radikaalsed või teistmoodi lahendused, aga nende tingimuseks on väga tugev sisekaemus, et jääks mulje, justkui "lõpuks ometi tõi keegi tõe jõuliselt välja". Antud juhul seda tunnet pole, pigem on see üks hämar lugu, mille stilistika räägib mitmeti mõistetavat keelt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700