Prisma turundusjuht Kadri Lainas: ''Prisma reklaam ongi pood ise''

16. juunil toimus järjekorras 9. Best Marketing Club. Osalejaid oli 25, ettekannetega esinesid Prisma turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Lainas ja TNS Emori esindajana Kristiina Omri. Prisma turundusjuht Kadri Lainas rääkis Prisma värskest turunduskontseptsioonist „Üks mure vähem“ ning selle lansseerimisest nii ettevõtte sees kui väljaspool. Klikka siia ja loe kokkuvõtet Kadri Lainase ettekandest!

Pilte Best Marketing Club #9 kohtumisest:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018