8. juuni 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kai Realo, Statoili kontseptsioonijuht: ''Tsentraliseeritud turundusele üleminek on kohalikes turundajates emotsioone esile kutsunud.''

on töötanud 5 aastat Eesti Statoili kontseptsioonijuhina (ingl. k. Director Customer Offer). Sisuliselt tähendab see ametinimetus, et Kai teeb Statoilis turundus- ja müügidirektori tööd. Ta on lõpetanud TTÜ majandusinseneri ja programmeerija eriala, turunduse ja juhtimise magistrikraadi aga omandanud Tartu Ülikoolis. Varasemalt on ta kokku 8 aastat juhtinud jaemüüki Elisas ja Mäkitorppas. Enda kohta ütleb Kai, et ta on töönarkomaan, kes alles viimasel ajal on suutnud õppida ära passiivse, ilma kellaaegade ja seatud eesmärkideta puhkamise.

Kai Realo

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700