Jaanus Vahtra: ''Eksootilise reklaami tegemine eksootilises kohas on odavam kui stuudio rentimine ja järeltöötlus Eestis''

Klient: A. Le CoqToode: maisiõlu Ma?z Agentuur: Taevas OgilvyA. Le Coq tuli mais 2010 Eestis turule maisiõllega Ma?z. Reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy loovjuht Jaanus Vahtra rääkis Best Marketingile miks ja kuidas klippi nii kauges paigas nagu India valmistati. Nimelt sai maisiõlle reklaamklipi puhul määravaks koht, mis pidi eksootilist hõngu ehedalt edasi andma. Oli vaja helesinist ookeani, liivaranda ja kookospalme, mida Euroopas ei kasva. Eestis oleks selle klipi tegemine ehk stuudio rent, bungalo ehitamine + post production (palmide lisamine) kallimaks läinud kui reklaamitiimi sõit Goasse Indias. Põhilise osa kuludest moodustasid lennupiletid ning projektiabi-, trantspordi- ja majutuskulud kohapeal. Goas polnud vaja valgust rentida, kasutati ainult peegleid ja peegeldajaid. Filmiti Canon EOS 5D kaameraga.

Klipi valmistas neljaliikmeline eestlastest koosnev tiim: Jaanus Vahtra, operaator ja monteerija Johannes Arro ning kaks modelli. Aega võttis klipi valmistamine 1 nädala, millest 3 päeva otsiti võttekohta, 2 päeva toimusid võtted ning ülejäänud päevad kulusid monteerimisele.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018