Zanussi viib läbi rebrändingu eesmärgiga kasvatada turuosa

Alates 1984. aastast Electroluxile kuuluv kodumasinate tootja Zanussi alustab tänavu uue brändingu strateegiaga, mille eesmärgiks on suurendada omakapitali hulka, toodete veetlevust ja brändi turuosa. Uus strateegia peegeldab brändi Itaalia päritolu ja elustiili ning seda esindab firma uus moto "la vita ? bella" (elu on ilus). Uut brändingut ja sõnumeid toetatakse ulatusliku

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018