Bännerid - klikkida või mitte klikkida?

Kuigi hetkel on e-turunduse tulipunktiks sotsiaalmeedia, siis tundub, et dilemma bänneritele klikkimisest on aegumatu. Pärnu Turunduskonverentsil kerkis see teema ühes väikeses auditooriumis taas päevakorda, mis viis mõtted sellele, kas bännerid on tõesti nii unikaalsed kahepoolse kommunikatsiooni vahendid, mille puhul on mõistlik mõõta vaid reageeringuid (klikke). Või on bänner tavaline reklaam internetikeskkonnas ning tema tõhususe hindamiseks tuleb lugeda GRP-d, TRP-d, teadlikkuse kasvu, eelistusi, hoiakuid jms tavapäraseid pehmeid parameetreid.

Tundub, et internetiturunduse spetsialistide seas on selles osas arvamusi seinast seina. On neid, kes leiavad, et normaalne inimene ei klikigi mitte kunagi bänneritel ning need, kes seda teevad, on pigem friigid, sh enamasti turundusinimesed ning needki pigem erialasest huvist lähtuvalt. Seda väidet toetavat comScore'i ettekannet ei ole vast ühelegi friigile vaja täiendavalt tutvustada. Teine

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused