70% Hiina tarbijatest on valmis sotsiaalselt aktiivse brändi eest rohkem maksma

Fotol: Kärt Villmann ja Annika Avikson, AD Angels25. - 28. aprillil 2010 kohtusid Pekingis rahvusvahelise reklaami- ja kommunikatsiooniagentuuride keti ICOM liikmed, teiste seas ka ICOMi Eestis esindav reklaamiagentuur AD Angels. Best Marketingiga jagas ICOMi ülemaailmsel konverentsil kuuldut AD Angelsi juht Annika Avikson.

Peamiselt keskendus ICOMi 2010 ülemaailmne konverents üüratule Hiina turule ja selle eripäradele. Hiina turu suurust illustreerivad hästi numbrid: 3127 telekanalit (1995. aastal oli neid vaid 2), 1938 ajalehte, 9468 ajakirja ja 2432 raadiokanalit. Millest aga ICOMi konverentsil räägiti?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018