Kui suured kauplejad me oleme?

Äripäeva ja Altex Marketingi Spindo Klubi poolt läbi viidud uuringust selgus, et rohkem kui kolmveerand eestimaalastest arvab, et ettevõtted peaksid andma neile võimaluse ütelda, kui palju on nad nõus toodete ja teenuste eest maksma. Seejuures ei kasutaks üllatavalt palju inimesi madalaimat välja pakutud hinda.

Uuringule vastas ligi 1200 inimest, naiste-meeste hulk jagunes enam-vähem pooleks. Näiteks iPhone eest ei maksaks madalaimat välja pakutud hinda umbes 45% vastanutest. Egiptuse puhkusereisi eest oleks välja pakutud miinimumiga võrreldes nõus rohkem maksma ligi kaks kolmandikku vastanutest. Ligi kaks kolmandikku ei valinud madalaimat hinda ka televiisori osas. Rohkem kui pool vastanutest arvas,

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018