Meeste tantsupeo geriljaturunduse aktsioon tõi naiste tualettruumi meeste pissuaarid

Hiljuti ilmusid Coca-Cola Plaza ja Nokia Kontserdimaja naistetualettidesse meeste pissuaarid. Tegemist ei ole hilinenud aprillinaljaga, vaid meeste tantsupeo „Elementaarne“ guerilla-marketingi aktsiooniga.

Reklaamiagentuuri AGE McCann loovjuht Heiki Urbala kommenteerib: „Meeste tantsupidu on üks neist ettevõtmistest, mis teeb tuju heaks ja motiveerib looma traditsioonilisest natuke erinevamaid reklaame. Konkreetne lahendus sai välja töötatud koostöös meeste tantsupeo peaprodutsendi Madis Oravaga. Usume, et antud lahendusega tabame hästi kultuurihuvilist sihtgruppi õrnema soo

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Telia Eesti otsib KÕNEKAARTIDE MÜÜGISPETSIALISTI

Telia Eesti AS

18. veebruar 2018