27. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Seth Godin: ''Ainus oskus, mida me koolis õpitust tööle jõudes kasutame, on kuuletumine''

Seth Godin on kahtlemata maailma suurim ja tuntuim turundusmõtleja. Temalt pärineb terve rida uusi turunduse kontseptsioone ja teooriad, millest tuntumaid on kirjeldatud raamatutes „Permission Marketing”, „Purple Cow” ja „Tribes” . Seth on kokku kirjutanud kümme rahvusvahelist turundusbestsellerit, mis on tõlgitud enam kui kahekümnesse keelde. Tema „Purple Cow” (eesti keeles ilmus „Lilla lehm” 2006. a.) on eelmise dekaadi maailma enimmüüdud turundusraamat ja „Unleashing the Ideavirus” on maailma kõigi aegade enimloetud e-raamat. Seth Godin on töötanud Yahoo asepresidendina ja mõjukas USA majandusajakiri Business Week on nimetanud teda „The Ultimate Enterpreneur for the Information Age”.

Seoses 13. – 14. mail toimuva Pärnu Turunduskonverentsiga, kus Seth Godin esineb otseülekandena videokonverentsi vahendusel, kogus Best Marketingi arvamusi:

- Milliseid Seth Godini raamatuid lugenud oled?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700