Joel Volkov: ''Iga eestimaalase kohus peaks olema enne kaubandusketi külastust mõelda, kellele tema kroon läheb, kui ta sealt ostab''

Viimasel ajal on toimunud kaks märgilise tähendusega sündmust Eestis. Esiteks, Rimi otsusest lõpetada eestimaise liha müük tekkinud tugev resonants tarbijates ja teiseks, tuntud kaubamärgi Reval Hotels kadumine. Kodumaiseid brände jääb aina vähemaks - Hansapangast on saanud Swedbank, Revalist Radisson. Veski-Mati müslit valmistatakse Saksamaal, Selveri in-house makarone Leedus. Kas toote või brändi eestimaisus on üldse oluline? Turunduslikus mõttes on ju ilmselt Radissoni nime alt lihtsam hotelli välisklientidele müüa.

Sellest, kui tähtis on kaubamärgi, toote või tooraine eestimaine päritolu, räägivad Joel Volkov (Der Tank), Katrin Kull (Dreamers), Endrik Randoja (Fastleader) ja Aivar Voog (TNS Emor).

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018