Warc: klassikaliste reklaamiagentuuride juhtpositsioon kõigub

Turundusinfo portaali Warc andmetel on reklaamikliendid hakanud oma digitaalseid oskusi arendama ja ise rohkem agentuuride tööd in-house ära tegema. Toimumas teatav jõujoonte ümberpaiknemine, mis kõigutab reklaamiagentuuride rolli.

CMO Council (Chief Marketing Officer Council Worldwide) viis läbi uuringu 500 maailma tipp-turundusjuhi seas. 28% neist vastas, et plaanib lähitulevikus oma kommunikatsiooniosakonnad ümber organiseerida. Digitaalvaldkonda mainiti kui üht enim revideerimist vajavat tegevusala. 59% reklaamiklientidest plaanib oma töötajaid selles valdkonnas rohkem koolitama hakata. 46% vastanutest plaanib teha

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018