13. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Suhtekorraldajad ei usu, et Rimi vastase “sõja” taga oleks seisnud mõne konkurendi PR-meeskond

Rimi otsusele lõpetada Eestimaise liha müük oma kauplustes järgnes äge protest rahva poolt, loodi Facebooki gruppe, kus kutsuti üles Rimi kauplusi boikoteerima jne. Best Marketing küsis PR-spetsialistide arvamust: “Kas kogu “sõda” Rimi vastu ei juhtinud ehk mõne konkurendi PR-meeskond? Vastuhakk oli nii hästi koordineeritud, et tundub uskumatu, et massid ise liikusid nii konkreetses suunas üksteisest sõltumatult.”

Jaan Vare (Vare & Jaakkola), Indrek Raudjalg (Hamburg & Partnerid), Aive Levandi (LH Concept) ja Aune Past (Past & Partnerid) igatahes "vandenõuteooriat" ei usu, loe nende arvamusi Best Marketingi blogist.

Autor: best-marketing.ee

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700