Evian püüab oma reklaamikampaanias tähelepanu beebidega

Märtsis 2010 algas Danone gruppi kuuluva Eviani vee reklaamikampaania, mis kasutab nii pildis kui videos palju beebisid ja kannab sõnumit "Live young" ehk "Ela noorelt". Eviani T-särkidele trükitud imikupildid viitavad, et oma sisemuses oleme kõik lapsed. Kampaania taga on agentuur BETC Euro RSCG Paris:



TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018