Eesti meediareklaamiturg langes ligi kolmandiku

Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2009. aastal 1,109 miljardi kroonini. Kui kolme esimese kvartali jooksul turu langus järjest süvenes, liikudes trendis -34% kuni -40%, siis neljas kvartal näitas languse seisakut ning stabiliseerumist - 33% juures. Aasta kui terviku käibelanguseks tuli -36%. IV kvartali käive 304,8 miljonit krooni oli võrreldes 2008. aasta IV kvartali 452,5 miljoni krooniga ligi kolmandiku võrra väiksem.

Aasta reklaamikäive jagunes eelneva aastaga sarnaselt, suurima käibega oli II kvartal (29% aasta käibest), järgnes masu-eelsetel aastatel traditsiooniliselt suurim IV kvartal (27%) ning ootuspäraselt oli väikseima käibega suvine III kvartal (20%).

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018