Žürii hinnang Aasta Turundustegu 2009 finalistidele

Fotol: Aasta Turundustegu 2009 žürii koosolekTeisipäeval, 9. märtsil valis žürii 24 töö hulgast välja Aasta Turundustegu 2009 finalistid ja Aasta Sotsiaalkampaania 2009 võitja, kes läheval 19. märtsil Passwordi lavale Grand Prix’ tiitlile võistlema. Mida arvas žürii tänavustest võistlustöödest?

Žürii töö korraldaja, Best Marketingi tegevjuht Hando Sinisalu (hääleõiguseta):
„Kuigi 2009 oli suure madalseisu aasta, siis konkursile Eesti Aasta Turundustegu 2009 esitatud tööde kvaliteet oli üldiselt väga kõrge. Õnneks ei mõjunud masu kvaliteedile halvasti,» kommenteeris. Sel aastal esitati konkurssidele, nii turundustegu, meediategu, suhtekorralduse auhind kui

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Seotud lood

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018