Kuldmuna noortekonkursil osalejate ülesandeks oli tänavu Estonian Air’i reklaamilahendus välismeedias

Reklaamikonkursi Kuldmuna 2010 raames peetava noortekonkursi Pesamuna võitu ihkab tänavu 38 võistkonda. Eelmisel aastal osales samal konkursil 19 noortetiimi. Võistkonnad enamasti kaheliikmelised, kuid on ka üksiküritajaid ning kolmest-neljast inimesest koosnevaid tiime.

Sellel aastal oli noortele väljakutseks toota printreklaam või printreklaamide seeria lennufirmale Estonian Air. Konkursi teema avalikustati 10. veebruaril. Igal meeskonnal oli kavandite esitamiseks aega 48 tundi.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018