Case study: Raadio vs print

Loovlahendus: AD Angels

Kuidas võrrelda erinevaid meedialiike ning kuidas hinnata reklaami tasuvust neis?

Enamasti vaadatakse saadavate kontaktide arvu, kampaaniahinda, mõned nutikamad kliendid ka kontaktihinda. Kõik need näitajad on küll olulised, aga ei anna tegelikult alati adekvaatset ülevaadet kontaktide väärtusest. Näiteks kuidas võrrelda ühes lehes ilmuva reklaami mõju

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018