Peep Pedmanson: "Seagripivaktsiin kui sotsiaalne Calgonit"

Reklaaminduse raudvarra kuulub trikk „enne ja pärast”. Harrastatakse kosmeetika, poliitika, potipuhastuse ja muu säänse puhul. Vahel jäetakse „enne” ära, siis on tulemuseks Vahitorni esikaas või pangalaenu voldik, kuid olemus on sama.

Trikk siis selline, et esimeses kaadris näidatakse olukorda, mis on halb. Midagi roostetab, laguneb, mädaneb või on keegi sant, loll või koledate hammastega. Siis toimub miski sõrmenipsu-sarnane määdzhik, pärast mida näeb publik kaadrit number

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018