Adweek valis Aasta Agentuuriks 2009 JWT

25. jaanuaril nimetas Adweek aasta agentuuriks (2009 Global Agency of the Year) JWT. Kuigi 2009 oli kõigile raske, sai JWT palju tähelepanu võites juurde mitmeid suuri kliente - Microsoft, Walmart, Telmex, Sony, Rimmel (UK), Debenhams (UK) jpt.

2009 aastal võitis JWT ka Cannes Lions Rahvusvahelisel Reklaamifestivalil 26 auhinda, kaasaarvatud Grand Prix Jaapani Kit Kat kampaania eest, mis kasutas nutikalt ära Jaapani postisüsteemi, et panna inimesi üksteisele Nestlé šokolaadi Kit Kat abil häid soove edastama. Kit Kat hääldatakse jaapani keeles Kitto Katsu, mis tähendab inglise keeles Good Luck! ja eesti keeles "Õnne!"

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018