24. jaanuar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Algas teavituskampaania ''Maksmata maksud jätavad jälje''

Alates tänasest võib pealinna trollidel võib näha päästjaid sõnumiga: "Sõidame väljakutsele trolliga? Nii võib juhtuda, kui jätad maksud maksmata. Sulle meeldivad korras maanteed, tasemel kiirabi, tõhus päästjate ja politsei töö. Meile ka."

Maksu- ja Tolliamet alustas 25. jaanuaril 2010 infokampaaniaga “Maksmata maksud jätavad jälje”, et tõsta kodanike teadlikkust maksuraha kasutamisest. Kampaania töötas välja reklaamiagentuur Age McCann.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700