• Praegune aeg nõuab muutusi mitte ainult klientide, vaid ka agentuuride poolel – agentuurid lihtsalt peavad muutuma, sest loovust on väljaspool neid juba rohkem kui agentuuris sees. Mis suunas täpselt muutuma peab, selles osas läksid arvamused lahku. Üks pool leidis, et on aeg agentuuri (tagasi) tuua näiteks meedia planeerimine ja teleklippide tootmine. Teiste arvates peaks agentuur väljakutseid otsima uutest valdkondadest, seda eelkõige sotsiaalsest turundusest. Kolmandate meelest pole laiendamine majanduslikku olukorda arvestades aga õigustatud, pigem tuleb töö tegemise protsesse efektiivsemaks muuta ja nii ressursse kokku hoida.
• Kuna häid loovaid ideid on väljaspool agentuuri väga palju – sisuliselt kõik, kes vähegi viitsivad, võivad oma isiklikke klippe teha ja levitada, blogis mõtteid arendada jm –, siis soovitati klientidel küsida ideid vabakutselistelt loovinimestelt. Esile tõsteti „seebiseriaalide“ kirjutajad ja koomikud. Loomulikult peab sel juhul kliendil endal olema väga selge arusaam sellest, mis tema brändile sobib ja kuhu tuleb reeglitest kinnipidamiseks joon tõmmata. Ehk siis – kel endal tugev brändijuht ettevõttes sees olemas, see laiendagu võimalusi ja küsigu katsetuseks ideid ka agentuurist väljas olevatelt inimestelt.