Kliendina reklaamitegijate maailmas

Arvan, et enamik inimesi on nõus väitega, et „Tunne oma koostööpartnerit!“ on sama oluline põhimõte kui „Tunne oma klienti!“. Ning mis oleks turundusinimesele veel sobivam viis end reklaamiagentuuride tegemistega kurssi viia, kui osaleda aeg-ajalt mõnel rahvusvahelisel reklaamifestivalil. Viimased mõtted, mis ma enda jaoks koostööpartneritega seoses välja noppisin, kõlasid 2009. aastat kokku võtvatel Eurobesti seminaridel.

• Praegune aeg nõuab muutusi mitte ainult klientide, vaid ka agentuuride poolel – agentuurid lihtsalt peavad muutuma, sest loovust on väljaspool neid juba rohkem kui agentuuris sees. Mis suunas täpselt muutuma peab, selles osas läksid arvamused lahku. Üks pool leidis, et on aeg agentuuri (tagasi) tuua näiteks meedia planeerimine ja teleklippide tootmine. Teiste arvates peaks

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018