Lõhnamasinad mõjutavad inimeste ostueelistusi läbi haistmise

Mujal maailmas laialdast kasutust leidnud lõhnamasinad on nüüd jõudnud ka Eestisse. Lõhnamasinate eesmärk on luua meeldiva aroomiga õhkkond ajaviitekohtades ja mõjutada klientide ostusoovi kaubanduskeskustes. Uuringud on tõestanud, et meeldiva lõhnaga paikades viibivad inimesed kauem.

Best Marketing uuris lõhnamasinaid maale toova MyTV arendusjuhi Holger Kooti käest, milliseid lõhnu on masinate abil võimalik tekitada. "Valida saab üle 200 erineva lõhna vahel. Näiteks hetkel on Rotermanni kaubamaja jõuluturu juures piparkoogilõhna levitav masin. Timberlandi kauplused on Eestis kasutanud männi- ja seedrilõhna, ööklubi Bon-Bon kohvilõhna ja K-Raua Ace oma

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018