Lõhnamasinad mõjutavad inimeste ostueelistusi läbi haistmise

Mujal maailmas laialdast kasutust leidnud lõhnamasinad on nüüd jõudnud ka Eestisse. Lõhnamasinate eesmärk on luua meeldiva aroomiga õhkkond ajaviitekohtades ja mõjutada klientide ostusoovi kaubanduskeskustes. Uuringud on tõestanud, et meeldiva lõhnaga paikades viibivad inimesed kauem.

Best Marketing uuris lõhnamasinaid maale toova MyTV arendusjuhi Holger Kooti käest, milliseid lõhnu on masinate abil võimalik tekitada. "Valida saab üle 200 erineva lõhna vahel. Näiteks hetkel on Rotermanni kaubamaja jõuluturu juures piparkoogilõhna levitav masin. Timberlandi kauplused on Eestis kasutanud männi- ja seedrilõhna, ööklubi Bon-Bon kohvilõhna ja K-Raua Ace oma

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018