7. detsember 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Euro RSCG Worldwide tunnistati maailma suurimaks reklaamiagentuuriks

Euro RSCG Worldwide nimetati juba neljandat aastat järjest maailma suurimaks reklaamiagentuuriks. Tiitli jagamisel võeti arvesse 2009. aasta Advertising Age Global Marketers raportis toodud ettevõtete ülemaailmsete klientide arv.

Neljas järjestikune võit saavutati tänu ettevõtte kasvule kõikides regioonides ning uutele klientidele, kelle hulka kuuluvad IBM, Duluxi, Pernod Ricard’s Jacob’s Creek jt. 67 ülemaailmse kliendiga edestas Euro RSCG Worldwide teisele kohale jäänud McCann Worldgroup’i ning kolmandana asetsenud Ogilvy Group’i.

Lisaks ülemaailmsetele lepingutele teeb Euro RSCG Worldwide koostööd veel 86 TOP 100 hulka kuuluva ülemaailmse brändiga, kellest suurimad on Sony, Reckitt Benckiser, Heineken, L'Oreal, Danone Group, Sanofi Aventis, General Electric, PSA Peugeot Citroen, Pernod Ricard, McDonald's, Schering-Plough Corp., Kraft, Walt Disney, Coca-Cola ja Ford Motor Company.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700