WAZZAP? 2009 on sündmus, mida vajad, et teha turundusplaane aastaks 2010. WAZZAP? 2009 keskendub hetkel väga aktuaalsetele turundusteemadele ja koosneb neljast täispäevasest seminarist. Seminarid algavad väliseksperdi viis tundi kestva koolitusega, millele järgneb Eesti ekspertide diskussioon - kuidas Eesti oludes õpitut ellu rakendada? Lisaks otsustasime korraldada sel aastal ka traditsiooniks kujunenud sessiooni järgmise aasta meedia- ja reklaamitrendidest, kus esinevad Eesti meediavaldkondade esindajad.
WAZZAP?-i ajaloost: WAZZAP? toimus esimest korda 1997. aastal Eestis. 2009. aastal toimub WAZZAP? lisaks Eestile ka Lätis, Leedus ja Horvaatias. Eelnevatel aastatel on WAZZAP?-i osalejate arv olnud ligikaudu 300, ühel sessioonil on osalenud keskmiselt 60 – 100 inimest. Vaata 2008. aasta WAZZAP? fotoreportaaži SIIT.