Tänu Media Bridge’i ühinemisele BIG IDEA gruppi kuuluva MPG-ga on nüüdsest mõlemal ettevõttel võimalus pakkuda soodsaimaid hindu ning paremaid digitaalseid lahendusi erinevate strateegiamudelite ja uuringute kasutamisel meedia planeerimisprotsessis.
MPG Baltikumi juhi Kaspars Ulstsise sõnul laiendab konsolideerumine võimalusi meediapinna ostmisel ning kompetentsi professionaalse teenuse pakkumisel. “Eelkõige annab ühinemine võimaluse ühendada knowhow nendes spetsiifilisemates valdkondades, kus ühel ettevõtetest seni kogemus puudunud on. Kui strateegiline meediaplaneerimine on seni olnud üks MPG tugevamaid alustalasid, siis nüüd oleme lisaks sellele alustanud ka ROI mudeli väljatöötamist meediaplaneerimises, et tagada kliendile maksimumtulemus iga investeeritud euro või krooni eest,” lisas Ulsts.