Telejazzi müügijuht Rainer Tükk arvas, et iga-aastast kasvutrendi m-turunduses on aidanud jätkata eelmisel aastal turule toodud sõnumite saatmise portaal www.smsjazz.net, mille abil ärikliendid saavad väga mugavalt ise oma klientidele regulaarselt SMS-teavitusi saata. „Oleme positiivselt üllatunud, plaanime tulevikus oma tegevust veelgi laiendada ning pakkuda üha kvaliteetsemat teenust,“ lisas Tükk.
„Meil on Telejazziga olnud edukas koostöö ning on rõõmustav, et just Montoni sõnumid aitasid Telejazzil saavutada maagilise 10 miljoni sõnumi piiri,” ütles Montoni turundusjuht Kairit Järvekald. “Monton lähtub oma kommunikatsioonis põhimõttest, et brändil ei ole mitte kliendid, vaid sõbrad. Monton on oma sõpradega suheldes innovaatiline ja interaktiivne, kasutades lisaks SMS-kanalile ka populaarseid sotsiaalvõrgustikke ning blogi. SMSide ja elektroonilise suhtluse eesmärk on hoida Montoni sõpru jooksvalt kursis brändi uudiste ning parimate pakkumistega.”