Tuks ja Nurr ehk kuidas ðokolaad aitas kõnnirobotit osta

Reklaamiagentuur Ecwador pakkus Kalevile välja idee müüa kahte kampaaniaðokolaadi ka veebis ning anda ðokolaadi pakendil olevatele kutsule ja kiisule nimed - Tuks ja Nurr. Kuna Kalev toetas 50 sendiga iga ðokolaadi ostult halvatusega inimeste taas kõndima õpetamiseks kõnniroboti ostmist, sobis see väga hästi sõnumiga "Tee sõbrale heameelt", mida hüüti MSN messengeri allservas, Orkutis ja Facebookis. Hoolimata kampaania korraldajate algsest kõhklusest saadeti ja osteti ðokolaade päris usinasti ning planeeritud annetussuma sai täis. Kampaania toimus septembris 2009.

Reklaamiagentuuri Ecwador loovjuht Uku Nurk räägib kampaaniast lähemalt:

"Mõtlesime Kalev Special ðokolaadide jaoks välja terve loo, kus Tuks ja Nurr seiklevad

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018