16. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

IBM digitaalse turunduse ülemaailmseks agentuuriks sai Euro RSCG

Euro RSCG hakkab ülemaailmselt juhtima ühe suurima arvutitootja IBMi digitaalse turunduse strateegiate ja loovlahenduste väljatöötamist, tootmist ning turundust, samuti sotsiaalmeedia strateegiate loomist.

Euro RSCG on IBM-ga väiksemas mahus koostööd teinud juba 11 aastat, kuid uuel konkursil edestati kõiki teisi reklaami- ja digimeedia agentuure, sealhulgas OgilvyOne, Digitas jt. Just viimane on IBMi digitaalset turundust tänaseni juhtinud.

Eestis esindavad Euro RSCG agentuuri samasse ketti kuuluvad reklaamibüroo Idea Euro RSCG ning digitaalse turunduse agentuur Nitro FX.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700