Otseposti konarlik taastulek

Agu Uudelepp, PhD, Meta Advisory Group, partner:Valimistest on möödas ümmarguselt kuu. See on piisav aeg, et kired saaksid vaibuda ja koalitsioonid paika ning tekiks võimalus tehtut rahulikult analüüsida. Kui vaadata trende, siis oktoobrivalimiste kampaania oli tagasipöördumine reklaaminduse juurte juurde. Esmakordselt peeti Eestis tõeliselt oluliseks silmast-silma suhtlemist ka suuremates linnades ja meelde tuletati ka vahepeal ununema kippuv vana, st otsepost.

Vahepealsetel rikastel aastatel suhtuti mõlemasse üsna põlglikult, sest raha oli palju. See võimaldas teha uhkeid telekampaaniad ning enne piiranguid ka majasuuruseid plakateid. Otsepost oli vaenelaps, mille peale kirtsutati nina ja põlastati, et see visatakse niikuinii kohe minema. Nüüd on olukord muutunud ja otseposti plussid uuesti meelde tulnud.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018