Lauri Tikerpe ''Sleepless at Playground'' kampaaniast

Mida erutavat teile meenub Eesti viimase aja turundusest? Mina igatahes ei suutnud endale suurt midagi silme ette manada, mis mu ihu imelikuks teeks, aga viga võib täiesti olla minu kehvas mälus. Seega vabandan kõigi kohaliku “industry” haide ees, kes on hiljuti peadpööritavaid asju korda saatnud. Aga asja juurde. Viimati pakkus mulle lõbusad kolm minutit üks rootslaste väike aga napsakas kampaania. Lühike ülevaade linnulennult ka.

Ülesanne: Matkatarvete e-poe lansseerimine.
Insight: Matkamisega tegelemine hoiab sind tervisest pakatava ja ärksana. Seega – kaua suudab üks tõeline matkasell ärkvel püsida?
Teostus: Neli tõsist matkahuvilist korraldavad kõnealuses matkapoes ärkvelpüsimise võistluse. Kliendid valivad endale meeldiva võistleja, kellelt nad

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018