10. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Riia reklaamiagentuurid linna tutvustava kampaaniaga rahulolematud

Riia linna maailmale tutvustava kampaania raames algab novembri keskel talvekampaania, mille sloganiks on "RIGA CITY: EASY TO GO, HARD TO LEAVE". Riiat positsioneeritakse kui linna, kuhu on transpordi mõttes lihtne kohale sõita, aga emotsionaalselt raske lahkuda. Plakatitel kujutatud süda on turisti poolt Riia linna maha jäänud süda. Lugu täiendab ka väidetav fakt, et jõulukuusk on samuti pärit 499 aasta tagusest Riiast. Kampaaniat rahastab 1 mln lati ulatuses Riia linnavalitsus koostöös Air Baltic'uga, kampaania viiakse läbi 7 eri riigis: Eestis, Rootsis, Norras, Soomes, Leedus, Saksamaal ja Venemaal.

Riia reklaamiinimesed ei ole kampaaniaga rahul, sest selle korraldamiseks ei viidud läbi avalikku konkurssi. Kohalikud agentuurid ei saanudki osaleda ja kampaania korraldamiseks palgati agentuur Embassy Saksamaalt. Sama agentuur on teinud varem Berliini tutvustavat kampaaniat "Be Berlin".

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700