Kuus võimalust, kuidas internetis kreatiivset reklaami teha. Kommenteerib Mika Tuupola Taevas Ogilvy'st.

Mitmed viimase aja online reklaamid on oma leidlikkusega internetireklaami võimalusi avardanud ja piire nihutanud. Näiteks on hakanud levima takeover bännerid, mis katavad tervet veebilehe pinda. Apple’i bännerreklaamid suhtlevad sõna otseses mõttes veebisaidi kujundusega. Mitmed reklaamijad kasutavad interaktiivse kogemuse tekitamiseks YouTube’i ja Twitteri võimalusi. Siinkohal mõned näited praeguse aja online reklaami trendidest maailmas. Kommenteerib Taevas Ogilvy tehnoloogiajuht Mika Tuupola.

1. INTERAKTIIVSED REKLAAMID

Samsung “Follow Your INSTINCT”
Samsung lõi oma uue Instinct telefoni reklaamiks YouTube’is interaktiivse online video, mil nimeks “Follow Your Instinct” (“Järgi oma instinkte”).

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI
PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused