• 02.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Indrek Saul, kliendisuhete juhtimise konsultant

 on kliendisuhete juhtimise konsultant, koolitaja ja alates 2006. aastast iseenda tööandja konsultatsioonifirmas KSI Konsult. Ta on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli tööstuselektroonika eriala ja õppinud ärijuhtimist Tartu Ülikooli magistriprogrammis. Varasemalt on Indrek töötanud juhtimiskonsultandina PriceWaterhouseCoopers'is ja KPMG's.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele