Hea näide ristturundusest: Nordea ja A. Le Coq'i ühine Limpa pangakaardi kampaania

Kampaaniat kommenteerib Maike Iida, Nordea Limpa pangakaardi projektijuht reklaamiagentuurist Taevas Ogilvy:"Limonaadi ning Limpa pangakaardi ühiskampania idee töötati välja A. Le Coq'i ning Agentuuri Taevas Ogilvy ühises turundustiimis, meeldiv koostööpartner leiti Nordea Panga näol. Kuna laste ning nende vanemate poolt on Limpa ja Limonaadi erinevad lisaväärtused (Andrus Kivirähki raamat, Kreenholmi voodipesu, Puhas Loodus dušigeelid) alati hästi vastu võetud, tundus meile, et on aeg pakkuda Limpa oma pangakaarti.

Kampaania on nii Limonaadile kui Nordeale osutunud väga edukaks, Nordea Limpa pangakaardi taotlusi on esitatud mitmetes tuhandetes. Taustainfoks - taotluse esitamiseks pidid inimesed kokku koguma Limonaadi korkide alt 3 kärsamärki. Lisaks oli kampaanias võimalik võita iga päev Nordea Limpa pangakaart 1000 krooniga - selleks pidi kampaaniaveebi sisestama Limonaadi korkide alt leitud unikaalsed

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018