Euro Effie Grand Prix 2009 võitis Microsoft Xbox Halo 3 kampaania ''Believe''

15. septembril 2009 kuulutati Brüsselis välja Euroopa 2008. aasta kõige efektiivsemad turunduskampaaniad. Alates 1996. aastast Euroopas välja antavate Euro Effie auhindade näol on tegu mainekaimate reklaami efektiivsust tunnustavate tiitlitega Euroopas. Auhindu jagatakse reklaamitegijatele ja kampaaniatele, mis on saavutanud edu vähemalt kahel erineval Euroopa turul. Effie auhinnad pärinevad USAst, kus neid jagatakse juba 1968. aastast ning nagu Euroopa omadelgi hinnatakse eelkõige lahenduste efektiivsust.

Kuigi Effie võtab arvesse eelkõige kampaania tulemuslikkust, tõestas tänavune Grand Prix võitja, et loovus ja efektiivsus käivad käsikäes. Euro Effie Grand Prix 2009 läks Microsoft Xbox mängu Halo 3 kampaaniale ''Believe'', mille loojaks olid agentuurid McCann Erickson London ja T.A.G. San Francisco. Sama kampaania võitis loovust väärtustaval maailmakuulsal Cannes Lionsi

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018