15. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Euro Effie Grand Prix 2009 võitis Microsoft Xbox Halo 3 kampaania ''Believe''

15. septembril 2009 kuulutati Brüsselis välja Euroopa 2008. aasta kõige efektiivsemad turunduskampaaniad. Alates 1996. aastast Euroopas välja antavate Euro Effie auhindade näol on tegu mainekaimate reklaami efektiivsust tunnustavate tiitlitega Euroopas. Auhindu jagatakse reklaamitegijatele ja kampaaniatele, mis on saavutanud edu vähemalt kahel erineval Euroopa turul. Effie auhinnad pärinevad USAst, kus neid jagatakse juba 1968. aastast ning nagu Euroopa omadelgi hinnatakse eelkõige lahenduste efektiivsust.

Kuigi Effie võtab arvesse eelkõige kampaania tulemuslikkust, tõestas tänavune Grand Prix võitja, et loovus ja efektiivsus käivad käsikäes. Euro Effie Grand Prix 2009 läks Microsoft Xbox mängu Halo 3 kampaaniale ''Believe'', mille loojaks olid agentuurid McCann Erickson London ja T.A.G. San Francisco. Sama kampaania võitis loovust väärtustaval maailmakuulsal Cannes Lionsi reklaamifestivalil 2008. aastal Grand Prix.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700