Seetõttu on Eesti Doonorite Selts kolmel viimasel aastal korraldanud suure suvise reklaamikampaania, mille eesmärk on tuua inimesi ka puhkuste ajal verd loovutama. „Kavandasime oma sotsiaalkampaania suvele just seetõttu, et inimesed ise ja nende mõtted on suviti mujal. Seetõttu kahenesid varasematel aastatel suviti verevarud Eestis kohati ohtlikult väikeseks,“ selgitas Doonorite Seltsi juhatuse liige Hannes Rumm. „Teine põhjus kampaania suvele ajastamisel oli see, et ka verekeskustes on juulis puhkuste aeg ning ise nad sel ajal aktiivset turundust ei tee.“
Masust hoolimata õnnestus Doonorite Seltsil ka tänavu juulis-augustis sotsiaalkampaania "Verd ei asenda miski" läbi viia nii, et selle arvestuslik rahaline maht ületas poolt miljonit krooni.