Verd ei asenda miski

Hea uudis on see, et Eestis oli eelmisel aastal peaaegu 34 603 inimest, kes käisid vähemalt korra aastas verd andmas. Halb uudis aga see, et meil on doonoreid ikka veel märksa vähem kui näiteks Põhjamaades. Maailma Tervishoiuorganisatsiooni hinnangul peab turvalise verevaru tagamiseks vereloovutajaid olema vähemalt 4% elanikkonnast, meil jääb see protsent paraku väiksemaks kui 3.

Seetõttu on Eesti Doonorite Selts kolmel viimasel aastal korraldanud suure suvise reklaamikampaania, mille eesmärk on tuua inimesi ka puhkuste ajal verd loovutama. „Kavandasime oma sotsiaalkampaania suvele just seetõttu, et inimesed ise ja nende mõtted on suviti mujal. Seetõttu kahenesid varasematel aastatel suviti verevarud Eestis kohati ohtlikult väikeseks,“ selgitas Doonorite Seltsi

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018