Sotsiaalse meedia buum

ENGAGEMENTdb raport väidab, et need firmad, kes kasutavad sotsiaalset meediat, on finantsiliselt edukamad kui need, kes ei kasuta. Uuringus analüüsiti, kui aktiivselt maailma TOP 100 brändi sotsiaalses meedias figureerivad ning kuidas see neile rahaliselt ära tasub.

Alexandra Wheeler, Starbucksi digitaalse strateegia direktor ütleb: “Asja mõte on suhete hoidmine tarbijatega, mitte turundus."

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018