31. august 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sotsiaalne meedia on muutumas väikeettevõtete jaoks peamiseks turunduskanaliks

Uuringud näitavad, et järgneva 12 kuu jooksul hakkab rohkem kui 4/5 ettevõtetest kasutama sotsiaalset meediat, et oma brände, tooteid ja teenuseid tarbijatele reklaamida. USA uuringufirma Equation Research andmetel kasutab 2/3 turundajatest juba praegu sotsiaalset meediat mingil määral. Ennustuse kohaselt hakkab tuleva aasta jooksul peaaegu iga USA ettevõte sotsiaalset meediat kasutama.

Iseäranis lihtne on valik väikettevõtete jaoks – sa kas hüppad sotsiaalse meedia rongi peale või – jääd teistest maha! Väikeettevõtjad tunnistavad, et Facebook, YouTube, Twitter ja LinkedIn on juba praegu muutunud nende turundustegevuse lahutamatuks osaks.

Vaata videoklippi sotsiaalse meedia võidukäigust maailmas:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700