Lääne-Euroopa vikekaarevärvilisele turundusmaastikule on homoseksuaalidele suunatud pangandus-, pulma- ja reisiteenuste pakkujate kõrvale lisandunud spetsiaalselt geidele mõeldud Hispaania veinide seeria UO! Wines, mille sihtgrupiks on valitud geimehed ning mille veebisait ja pudelisildid on kujundatud vastavalt, rõhutades otseselt seost veinist saadava meelelise naudingu ja seksuaalse orientatsiooni vahel. Nii näiteks võib UO! Antinoo pudeli sildilt lugeda: "young and mature, fruity, elegant, smooth… Mediterranean.... When you try it, shut your eyes and imagine that you are licking rivulets of syrup from his body".
On teada tõsiasi, et geikogukond on maailmas turundajatele tulutoov segment, kelle tähelepanu pärast võideldakse ning UO! ei ole esimene veinibränd, mis "roosat raha" püüdma on asunud, UO!'l on Mundo Gay näol Hispaania turul juba konkurent olemas.