20. august 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Spetsiaalselt geidele mõeldud Hispaania veinide seeria UO! Wines

Lääne-Euroopa vikekaarevärvilisele turundusmaastikule on homoseksuaalidele suunatud pangandus-, pulma- ja reisiteenuste pakkujate kõrvale lisandunud spetsiaalselt geidele mõeldud Hispaania veinide seeria UO! Wines, mille sihtgrupiks on valitud geimehed ning mille veebisait ja pudelisildid on kujundatud vastavalt, rõhutades otseselt seost veinist saadava meelelise naudingu ja seksuaalse orientatsiooni vahel. Nii näiteks võib UO! Antinoo pudeli sildilt lugeda: "young and mature, fruity, elegant, smooth… Mediterranean.... When you try it, shut your eyes and imagine that you are licking rivulets of syrup from his body".

On teada tõsiasi, et geikogukond on maailmas turundajatele tulutoov segment, kelle tähelepanu pärast võideldakse ning UO! ei ole esimene veinibränd, mis "roosat raha" püüdma on asunud, UO!'l on Mundo Gay näol Hispaania turul juba konkurent olemas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700