TNS Emori hinnang meediareklaami 2009. aasta teise kvartali ja esimese poolaasta kohta Eestis

Best Marketing toob teieni TNS Emori reklaamikulutuste monitooringu AdEx põhjal koostatud hinnangu meediareklaami 2009. aasta teise kvartali ja esimese poolaasta kohta.

Kvartali kogukäibeks tuli 318 miljonit krooni, mis võrreldes eelmise aasta sama ajaga tähendas 39% langust. Kõige enam langes printmeedia – ajalehed 45% ning ajakirjad 54%, kõige väiksemad langejad olid raadio (29%), telereklaam ja internet (mõlemad 30%). Esimese poolaasta käive oli kokku 586 miljonit, mis võrreldes eelmise aasta sama ajaga tähendas ca 37% langust.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018