Brasiilia sotsiaalkampaania eelarvega 25 USD kogus kinnisvaraportaalis annetustena 470 500 USD

Suurepärase sotsiaalkampaania korraldamine ei vaja suurt eelarvet, tõestas Cannes Lions 2009 reklaamifestivalil Cyber kategoorias hõbeda võitnud Brasiilia linna S?o Paulo kodutute heaks korraldatud online sotsiaalkampaania nimega "House", mille eelarve oli vaid 25 USD, aga mille tulemusena koguti annetustena 470 500 USD.

Kampaania eesmärgiks oli koguda raha Esta??o Bem Estar'i kodutute varjupaiga jaoks, et pakkuda hurtsikutes virelevatele inimestele inimväärsemat elukohta.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018